ENG EST LAT
LOGIN
Pagrindinis

Telema eFlow

Print

Telema eFlow

Telema eFlow yra sprendimas patogiam pirkimo sąskaitų-faktūrų elektroniniam tvirtinimui ir išlaidų priskyrimui bei paskirstymui.

Telema eFlow leidžia iš esmės pagerinti sąskaitų-faktūrų tvarkymo procesą ir taip taupyti pinigus ir laiką.




 
Sąskaitų-faktūrų tvarkymas

Popierinės ar PDF sąskaitos-faktūros tvarkymas užima iki 30 minučių. 



E-sąskaitos* tvarkymas yra šešis kartus greitesnis ir kainuoja 60-80% mažiau (Bruno Koch, Billentis).


* E-sąskaita yra kompiuteriui suprantama ir automatiškai apdorojama sąskaita. E-sąskaita sukuriama siuntėjo kompiuteryje ir ji keliauja iš verslo valdymo programos į verslo valdymo programą tiesiogiai - gautų duomenų nereikia įvesti rankiniu būdu.




Telema eFlow galimybės

Telema eFlow aplinkoje galima tvarkyti visas išlaidų sąskaitas-faktūras, nesvarbu ar jos gaunamos popierinės, PDF failai ar kaip e-sąskaitos. Telema eFlow pagalba pirkimo sąskaitų-faktūrų tvarkymas iš esmės pagreitėja, o visas procesas tampa skaidresnis.

Pirkimo sąskaitų-faktūrų e-pašto dėžutė
Pašto dėžutė leidžia priimti e-sąskaitas tiek iš Telemos, tiek iš kitų e-sąskaitų operatorių, su kuriais Telema turi tarptinklinio ryšio sutartis. Sistema automatiškai patikrina ar yra visi reikiami laukai ir ar nėra loginių klaidų (pvz. datos ir sumos laukeliuose).

Norint tvarkyti PDF ir popierines sąskaitas, jas reikia prieš tai įvesti į sistemą. Patogioje įvedimo formoje daugelis laukų, tokie kaip pvz. atsiskaitymo terminas ar nuorodos numeris būna jau užpildyti iš anksto. Sąskaitos įvedimo forma taip pat tinka kitų dokumentų, tokių kaip avansinės apyskaitos ar komandiruočių ataskaitos, įvedimui.

PDF ir popierines sąskaitas bus galima skaitmeninti ir pas Telemos partnerius. 

Sąskaitų-faktūrų tvirtinimo eiga
Sąskaitas tvirtina tam paskirti įmonės darbuotojai, kurie turi patvirtinti ar suma ir/arba išlaidų paskirstymas yra teisingi. Telema eFlow sistemoje kiekvienai sąskaitai faktūrai gali būti nustatyta nauja tvirtinimo eiga arba priskirta anksčiau išsaugota. Pasikartojančioms sąskaitoms tvirtinimo eigos priskyrimą galima automatizuoti.

Automatinis išlaidų priskyrimas ir paskirstymas
Išlaidų priskyrimas ir paskirstymas gali būti atliekamas pagal išlaidų tipą (pvz. kelionės, tramsporto, ofiso išlaidos) ir kaštų centrus (pvz. šalys, projektai, skyriai, darbuotojai ir t.t.). Pasikartojančioms sąskaitoms galima automatiškai taikyti išsaugotas priskyrmo ir paskirstymo taisykles. Po tvirtinimo sąskaitos informacija ir paskirstymo informacija automatiškai perduodami į verslo valdymo programą.

----------------------

Archyvas "debesyje"
Archyvas yra papildoma paslauga, kuri leidžia pirkimo sąskaitas-faktūras e-archyvuoti. Sąskaitos-faktūros automatiškai suarchyvuojamos po to, kai patvirtinta sąskaita nusiunčiama į verslo valdymo programą. Pirkimo sąskaitos-faktūros kartu su patvirtinimo žymomis saugomos įstatymuose nustatytą laiką



Patogu vadovui
  • Greitesnis pirkimo sąskaitų-faktūrų tvirtinimas (ir tvarkymas)
  • Sąskaitų tvirtinimas nepriklausomai nuo vietos
  • Geresnė būsimų pinigų srautų apžvalga
  • Paprastas priėjimas prie savo valdymo srities sąskaitų

Naudinga apskaitininkui
  • Greitesnis pirkimo sąskaitų-faktūrų tvarkymas
  • Geresnė pirkimo sąskaitų faktūrų proceso apžvalga
  • Mažiau klaidų procese
  • Greičiau uždaromas ataskaitinis laikotarpis 

Vertinga įmonei
  • Efektyvumo augimas 
  • Mažesni archyvavimo kaštai
  • Mažiau pradelstų mokėjimų
  • Saugesnis ir labiau kontroliuojamas adminstravimo procesas
Gerai visuomenei
  • Lieka daugiau medžių miške
  • Švaresnis oras mieste - mažėja CO2 emisija
  • Sklandesnis reikalų tvarkymas su visais partneriais



Kaip įsigyti?

  • Pirminis kontaktas
    Jei susidomėjote, susisiekite su mumis:
    +370 682 6 4567| telema@telema.lt
  • Susitikimas
    Aptariame Jūsų poreikius ir supažindiname su siūlomu sprendimu.
  • Pasiūlymas
    Išsiunčiame Jūsų poreikius atitinkančio sprendimo pasiūlymą.
  • Demo
    Pagrindiniai naudotojai gali demo versijoje susipažinti su Telema eFlow ir išbandyti realias įmonės darbo situacijas. 
  • Sutartis
    Sudarome sutartį dėl paslaugos naudojimo. 
  • Integracija
    Su jūsų verslo valdymo programos tvarkytojais sukuriame jungtį tarp Telemos ir jūsų verslo valdymo programos. Jungtis reikalinga tam, kad buhalterinis įrašas po sąskaitos patvirtinimo automatiškai keliautų į jūsų verslo valdymo programą.
  • Mokymai 
    Išsamiai išmokome naudotis programa įmonės pagrindinį naudotoją. Esant poreikiui apmokome ir įmonės tvirtintoją.
  • Tiekėjų įtraukimas 
    Tiekėjų įtraukimas yra e-sąskaitų projekto sėkmės pagrindas. Kuo didesnė e-sąskaitų dalis, tuo efektyvesnis yra sąskaitų-faktūrų tvarkymo procesas.
  • 100% be popieriaus sąskaitų tvarkymas


Teiraukitės papildomos informacijos ir pasiūlymo

Email again: